هفدهم فروردین ماه بود که رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور در تصمیمی تریبونی، مهلت یک هفته ای به مومني، مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی داد تا موزه زائر را در مشهد افتتاح کند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد شریف ملک زاده در بیان تصمیم خود اعلام کرد:«آقای مومنی اگر موزه زائرتا هفته آینده افتتاح نشود، از كار بركنارت مي كنم

در عین حال با گذشت مهلت یک هفته ای خبری از موزه زائر نشد، تا اینکه مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، وعده رئیس سازمانش را تا ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) تمدید کرد!

علی مومنی افزود: طبق دستور و الزام معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی كشور اقدامات لازم در خصوص ایجاد موزه زائر و زیارت در كلان‌شهر مشهد در حال انجام است.

وی گفت: اقدامات لازم برای تاسیس و راه‌اندازی این موزه در حال انجام است و بهتر است تا زمانی كه به سرانجام نرسیده اطلاعات دیگری منتشر نشود.

مومنی اظهارداشت: به طور حتم دستور معاون رئیس‌جمهور در این زمینه اجرایی می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ارائه هرگونه اطلاعات در خصوص وسعت، مكان و ویژگی‌های این موزه را به زمان نهایی‌شدن این پروژه موكول كرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده موزه زائر هم‌زمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با توجه به موضوع این موزه بهتر است در فضای معنوی و زیارتی این روز عزیز، این پروژه افتتاح شود.


برچسب ها: سازمان ، میراث ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.